tiistai 13. joulukuuta 2011

Ahdistuskohtaus.

(Eikä vähiten siksi et FB ei toimi.)

Tunnustan nyt jotain melko surullista: mua vähän ahdistaa mennä Suomeen. Ei siksi ettei ois maailman parasta nähä ystäviä ja perhettä, tai etteikö mul ois ollut ikävä niitä, koska mulla on ollut hurjan ikävä.

Mua ahdistaa et miten mä reagoin Suomessa oloon. Mulla ei oo ollut pätkän vertaa ikävä sinne, mä oon onnellinen täällä, ja nyt mua pelottaa et jos mulle tulee nyt semmonen koti-ikäväpaniikki. Että kun tuun takas Lontooseen niin oon vaan ihan itkupillinä et Suomessa oli kaikki niin ihanaa.

Toisaalta mua ahdistaa et jos mä oonkin ite ihan vittupää kun meen sinne. Että jäkätän vaan koko ajan sitä miten Lontoossa kaikki on kivemmin ja mulla ei oo mitään ikävää Suomeen, koska tiiän et se on ensinnäkin inhottavaa ja myöskin loukkaavaa.

Suomalaisten vierailut täällä on tosi jees, koska ihana nähä ihmisiä ja silti olla "kotona". Mut nyt kun meen sinne niin en tunne et oon enää omalla maaperällä.

Mua ahistaa myös se että lento on lauantaiaamuna, ja sitä ennen mun pitäis:
- tehä kaks esseetä (1200 sanaa ja 2000 sanaa)
- kirjottaa kahen kurssin muistiinpanot puhtaaks (kokeet heti tammikuussa kun tuun takas)
- tehä juttu koulun lehteen
- käydä keikalla
- käydä kämppisten kaa kämppisillallisella
- pakata
- paketoida loput joululahjat
- hakea viel yks juttu
- pestä pyykkiä
- olla koulussa huomenna 6h, torstaina iltatapaamisessa, ja perjantaina 3h
- lukea perjantain kertaustunnille

En tajuu miten taas on jäänyt kaikki tekemättä. Omasta mielestäni en oo laiskotellut tai muutakaan, ja jotenkin ei tee mieli viettää esseitä tehden koko lomaa (pitää kuitenki loman aikana lukee kahteen kokeeseen). Sitten ärsyttää et koulun netti on ihan jumissa eli en voi ettiä taustamatskuja esseisiin, ja opet vastaa jotain höpöhöpöä kun yrittää kysellä tehtävien tuloksista.

Huomasin kans et mun valtavasta lukijajoukosta on hävinnyt yksi. Sekin harmitti. Toisaalta itehän mä pidän paskaa blogia.

Niiin ja sanoinko jo et FB ei toimi :(

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Meistä on ihanaa että tuut tänne! Ja saat valittaa ett tää on paskaa koska tää on...

Nyt tsemppaat ja teet ne koulujutut ja LOPETA STRESSAAMINEN!!!!!

<3 L

Iida kirjoitti...

voi sänä! hirrrveesti tekemistä sulla vielä mutta tsemmppiä nyt vielä viimeisiin päiviin! :) you can do it

Sanna kirjoitti...

Cheers Aida! Lomahenki laskeutui tänään päälleni ja päätin et fak it, luen kokeisiin tammikuussa ni muistan ees jotain, ja esseetä voi tehä maanantaina. Nyt juhlitaan! Ihanaa loma ihanaa.
Mahtijoulua ja Suomea teille ♥