tiistai 10. heinäkuuta 2012

ONNEA UUTEEN KOTIIN!

Dindindii! Arvatkaa mikä tämä on! Onnittelubisse uudesta kodista! KYLLÄ!


En siis löytänyt kotia vikana päivänä ennen lomalle lähtöä, vaan tokavikana. Pitää vähän olla tota jännitystä! Oon niin onnellinen, tän fiiliksen muistan parhaiten about vuos sitten kun löysin tän kodin.

Kaikkea sivustoa sun muuta tuli kokeiltua (postaan niistä sitten paremmin joskus) mut edellisiltana vanha kunnon FB kertoi että kaverilla on huone vapaana. Sinne siis. Eilen kävin illalla näytössä, tänään piti olla vielä yks näyttö ja lupasin ilmottaa illalla et otanko vai en. Siitä sitten kun lähin niin oli koko ajan sellanen fiilis et pitäis vaan peruu se toinen näyttö ja ottaa toi, koska tuntu niin hyvältä. Hetken jahkailun jälkeen tein sit niin ja jeeee.

Uus koti on siis nykyisen kämppiksen kaverin paikka. Oon tavannu sen jampan ja sen toisen kämppiksenki muutamaan kertaan. Siellä on viel yks huone vapaana et en sitte tiiä kuka kolmanneks tulee. Tullaan hyvin juttuun ja on kyllä jotenki huojentavaa muuttaa tyyppien kaa ketä tuntee.

Koti sijaitsee Hollowayssa, mikä on lähellä Kentish Townia jota rakastan! Ja mun kouluun on lyhyt kävelymatka. Zone 2, ja Camden on kans lähellä (murut voi siis edelleen majottua siellä Camdenin hostellissa). Se on sellanen vähän niinku rivitalo, meillä on siis koko huoneisto jossa on kolme kerrosta ja piha ja kaks vessaa. Jeeee. Tosi erilainen ku tää missä nyt asun vielä, oo, 17 tuntia, mut sinne myös ku meni sisään ni tuli sellanen hyvä fiilis.

Ja mun huone? Se on se koko ullakon kokonen huone missä on kattoikkunat käääääääääääk. Vähän jännittää ne portaat mitkä sinne menee, känässä kompuroiva Sanna tulee olemaan varmaan ikuinen mustelmamaija.

Mutta iiiik mä joudun asuu kahen pojan kaa!

Palataan joskus, halusin vaan pikana jakaa nää onnelliset uutiset kun ootte eläny tässä mukana ja tsempanneet niin ihanasti - kiitos murut ♥

Viettäkää ihanat kesäpäivät!

5 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Onnea uuteen kotiin :)

Little Talks kirjoitti...

Voi vitsi, mä oon niin iloinen sun puolesta ♥♥♥, mutta muutama huomautus mulla on jo.

a) Se kolmas oon tietty minä.
b) Miten voit mennä niin kauan aiemmasta alueesta, kun mulla oli jo lempparihostelli siinä Kings Crossin holleilla!!!
c) Joitko muka vaan yhen kaljan?

Sanna kirjoitti...

Satu - Enpä ois ite voinut paremmin sanoa! Kiitos :)

Jamppa - Hahahahahah tietty join vaa yhen! Oisin toki juonu enempiki mut jääkaapista ei löytyny. Ja niin, toi on itse asiassa melkosen lähellä Kings Crossia kuule. Et voit pitää saman suokkarin!

Essi kirjoitti...

oiii tosi paljon onnea uuteen kotiin ja noi sun kämppikset kuulosti siltä et tuun vierailulle pian...

Sanna kirjoitti...

Essi - kiitti muru! Tuut heti kun pääset <3