keskiviikko 3. lokakuuta 2012

School's in for Autumn!

Kukkeliskuu!


Eka koulupäivä takana ja olipas ihan superkiva palata koulunpenkille. Tällä lukukaudella on tosi mielenkiintoisen kuulosia kursseja, pää ihan jyskyttää (jee kerranki muusta ku darrasta) ideoita ja inspiraatiota. Mulla on myös mun suosikkityyppien kanssa melkein kaikki kurssit, mikä on tosi kiva koska viime keväänä just senkin takia oli jotenkin niin paskat fiilikset koska ei melkein ketään kivoja tyyppejä ollut samoilla kursseilla. Kiva sitten yksin ähkiä jotain maailman tylsintä paskakurssia. On myös ihanaa että mulla menee ehkä just ja just vartti kävellen kouluun.

(okei, antakaa maksimissaan viikko niin oon taas perusvittuuntunut)

Tällä hetkellä kuitenki tuntuu että toi on kyllä niin omaa alaa kuin olla ja voi. Paljon tulee olee hommia ja varmasti stressitasot kohoaa vähintään kuuhun asti, mut nyt on kyllä ihana palata opiskelujen pariin vaikka työt jatkuukin näillä näkymin, muutaman viikon vuorossa.


Mitäs sinne kuuluu? Mulla tosiaan rakkaat ystävät Suomesta oli käymässä, sitten kun selvisin kyynelfestareista niiden lähdettyä niin vietettiin synttäreitä täkäläisten kaiffareiden kanssa.

Ei kommentteja: