perjantai 14. joulukuuta 2012

Comeback.

PAIKOILLANNE - VALMIIT - HEP!

Nyt saa heittää mädillä/homeisilla vihanneksilla/hedelmillä maailman paskinta bloggaajaa.

Anteeks oikeesti että oon ollut hukassa näin kauan. Mieltä on kyllä ehottomasti lämmittänyt kommentit että postaa pian ja tuu takas - kiva tietää että on kaivattu ja jaksatte vielä käydä kattomassakin et onko täällä mitään elämää :) Lämmittää vanhan akan sydäntä. Toivon, luvata en uskalla, että tahti tästä taas kasvaa.

Ehkä ootte jo sen verran päässeet mun pään sisälle, et huomaatte miten mun mielialat heittelee tajuttoman upeesta helvetin hirveeseen? Kattelin että viimeks kun oon postannut niin oon taas ollut niin fiiliksissä koulun alusta ja elämästä täällä että. Ei mennyt ihan noin nää kaks kuukautta. Siis mitään pahaa ei oo tapahtunut, on vaan ollut jotenkin henkisesti aika rankkaa taas miettiä et missä elämä on ja mikä on minkäkin tarkoitus vai onko sitä ees. Tää toka vuosi koulussa oli kans aika rankka isku vasten kasvoja, tai siis stressikäyrät (varmaan tosi iso ylläri mun tunteville...) on taas kohonneet jonneki Plutoon asti. Pluto parka, ei oo enää ees planeetta ja silti joutuu kärvistelemään yhen Stressi-Sannan kanssa.


Teen nyt vaan kaks päivää viikossa duunia, ja sit loput kolme oon koulussa. Viikonloput on lähinnä menny kouluhommia pakertaessa, ja niitä ennen luonnollisesti vitkutellessa - oon kyl luonnonlahjakkuus siinä. Jotenkin aina illalla ku on tullut kotiin niin ei tuu yhtään mieleen tää blogi, haluis vaan kaatuu sänkyyn mut silti pitää tuijottaa ainakin yhteen asti yöllä jotain tyhjää word-dokkaria mikä sentään on tallennettu koulutehtävän nimellä.

Joo, onhan tässä maailmassa superihmisiä joilla on perhe ja työ ja sosiaalinen elämä jos toinenkin JA vielä blogikin, mut mä en oo superihminen. Oon vaa supersize me.


Mut siis joo, tänään oli vika koulutunti, viime perjantaina sain vikan tän lukukauden kouluhomman ja näillä näkymin vikan itsenäisen työn tältä vuodelta ehkä!) valmiiksi - ihana kun tietää et jatkossa on vaan ryhmätöitä hyvien, luotettavien tyyppien kaa, ja kivoista aiheista. Ens viikolla oon kaks päivää duunissa ja sit torstaina koto-Suomeen. Aaah. Just nyt on suhteellisen hyvä fiilis, pitäis vaan paketoida lahjat ja siivota ja kirjottaa joulukortit, mut se on kivaa - ai joo, ekaks pitäis ehkä raivata tää sikolätti. Sitten voin ehkä näyttää huoneesta panoramakuvia nyt kun ahkeran harjottelun jälkeen osaan käyttääki tota toimintoa :D

Katon oikeesti tässä samalla mun kalenteria ja kuvakansioita, että mitähän mä oon puuhaillut nää yli kaks kuukautta. En tiiä pitäiskö postata jälkikäteen vaikka mistä vai vaan alottaa tavallaan puhtaalta pöydältä ja kertoo et mitä nyt tapahtuu. Toisaalta tässä on kyllä tosi kivojakin juttuja ollut aina välillä, et katotaan mitä mun inspiraatio sanoo.


Ai niin! Täällä on nyt tänään vedettu talven ekat lipat. Sinänsä nolosti koska ei kyllä ollut ollenkaa liukasta enkä ollu ees kännissä. Minkäs sitä voi jos omat jalat ei tuu keskenää toimeen. Polvessa reikä ja verta tuli ja vähän sattuu. Onneks mulla oli söpö yleisö ni ei menny hukkaa mun jalopeuramainen kompurointi kontilleen.

Mitä teillä kuuluu? Ja kiitos ihan hirveesti et ootte jaksanu mukana ja kysellä perään ♥ Voinko jotenki palkita teitä?

Kuvituksena on kivoja kuvia, taattua iPrecious-laatua.

2 kommenttia:

Jamppa kirjoitti...

Meitsi ei oo viela talle kaudelle kerenny vetaa lipoja, paitsi henkisia! Mut ihanaa ettei tosiaan sulla mennyt hukkaan!

Kiva et oot taallakin back!

Jamppa

Sanna kirjoitti...

Jamppa - Joo kyllä mä ehkä mieluummin otan yhen (tai no kaks) kipeetä polvea ku oon henkisesti mustelmilla. Höh sua :(