torstai 30. kesäkuuta 2011

Kiitos päivässä pitää huonon karman loitolla!

(Siis jos kiitos ei ole sellainen palkkamurhaajalle esim. osoitettu kiitos.)

En tajuu miten musta on tullut niin hönö.



Oon aina aatellut et oon suht skarppi tyyppi joka tietää mitä tekee ja jolla on hommat hallussa. Sitten kas vain koittaakin se päivä että mulla ei ole mitään hajua paljonko oon maksanut takuuvuokraa tai huomaan nelos-buukanneeni (mun sivistyssanat riitti vaan triplabuukkaamiseen)itteni paikkoihin A-D.

Mutta! Onneks kerrankin sai ihanaa asiakaspalvelua Osuuspankin (huom huom! mainos! saanko nyt rahaa?) puhelinpalvelusta. Yritän aina kehua sekä asiakaspalvelijalle itelleen että sen pomolle (toisin sanoen sille ilmeettömälle palaute-lomakkeelle nettisivuilla, joita joku ehkä joskus lukeekin mutta ei varmasti välitä eteenpäin). Nykymaailmassa tuntuu että hyvä asiakaspalvelu on niin kiven alla, että sen saaminen on ihan kummallinen erikoistapahtuma josta pitää blogata.

Joopa. Siis tiivistelmänä "sain hyvää palvelua jee". Miten neljä sanaa voi muuttua neljäks kappaleeks?

(PS. Hahahah, jos weheartittiin kirjottaa customer service hakusanaks, niin niihin liittyviä hakusanoja on muun muassa idiots, morons, dummies...)

Ei kommentteja: