torstai 24. marraskuuta 2011

Ei mitään asiaa.

Ai että oon hyvä otsikoimaan! Tää blogi on muutenki nii kreisisuosittu et tollasilla otsikoilla suosio vaan kohoaa entisestään.

Nautin just vapaapäivästä. Pitäis tehä kouluhommia, mut eniten kiinnostais lähtee joululahjaostoksille.

Ihanaa ku sai vihdoinki nukuttuu hyvin. Pari yötä on ollu tosi hankalia kun oon niin hemmetin jäätävän kylmä ettei vaan pysty nukahtaa. Nyt vihdoinki uskalsin ottaa pelottavan näköset lämppärit käyttöö ja on ollu lämmintä. Jännää millasta sit mahtaa olla tammikuussa...

Eilen vitutti taas toi koulu. Tai no ei koulu, mut se yks kurssi mistä oon pauhannu aiemminki. Taas sellanen fiilis eilen et mitä vittua mä teen tällä kurssilla. Mun seminaaritutori ei tajuu yhtään mitään, muut ihmiset sillä kurssilla tajuu vielä vähemmän, ja koska lukukaudessa on vaan neljä kurssia, on niin turhauttavaa käyttää yks niistä hommaan mikä on ihan anaalista. Sit ens lukukaudella tota sosiaalipaskaa on taas yks kurssi. Voi vittu. Siis sosiologia on itessään kiinnostavaa, ja me käsitellään mielenkiintosia juttuja luennoilla, mut ne muut ihmiset vaan talloo mun motivaation ihan täysin. HUOKAUS.

Saatiin ekasta tehtävästä arvosanat viime viikolla (yhelle toiselle kurssille, koska tolla yllämainitulla kurssilla se urpotutori ei tietenkää tiiä koska me saadaan ne). Sain A:n.

Itkin ehkä puol tuntia yhen toisen A:n saaneen tytön kaa käytävällä. Oltiin molemmat käsitetty väärin yks tehtävä, ja saatu siitä 0. Nyt se tuntuu jo naurettavalta, ja oon ainaki oppinu et tuplatsekkaan kaiken jos en jotain ymmärrä.

Toi oli muutenkin aika hyvä hälytys itelle et mun pitää vähän olla kiltempi itteeni kohtaan. Että jos saan 84/100 pistettä, niin idioottimaista itkee koska se ei ollut yli 90. Tulee hankalat kolme vuotta jos vaatii iteltään mahdottomuuksia, ja kursseista tulee vaikeampia jatkossa, eli vähän jos ois hellempi itteensä kohtaan.

Joopa. Että oli taas asiaa. Mitä te haluaisitte lukea? Tai siis onko mitään toiveita?

Ei kommentteja: