sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Summer Camp!

Huihai. Aikamoista hummailua ollut nyt mennyt viikko. Essexin ja muruvierailun jälkeen seuraava ohjelma oli torstaina Summer Campin keikka EFESissä, Dalstonissa.

Olin kuullut biisin tai ehkä jopa kaks tolta bändiltä ennen kuin ostin lipun. Tiiättekö kun joskus menee aika rändömisti bändin keikalle, ja sit ihastuu niihin ihan täpöllä? (ooh en ookkaan käyttänyt tota sanaa ikuisuuksiin, pakko ottaa käyttöön, ihan täpöllä nääs) No mulle kävi niin. Summer Campilta tuli eka levy Spotifyhin just vähän ennen keikkaa, ja vaikka siinä meni tovi et se aukes mulle, niin tykkään ihan, no täpöllä. Vähän oli paineita et mites noi kämppikset tykkäilee, olin houkutellut ne mukaan, ollaan kaikki vähän musa-hifistelijöitä mut onneks toinen tykkäs paljon ja toinen ei vihannut.



Keikka oli Dalstonissa EFESissä siis, joka oli bilisklubin yläkerta (tai no on varmaan vieläkin). Tunnelma oli tiivis ja kuuma, niin klubilla kuin ulkonakin: kävin ettimässä automaattia ulkona yhessä välissä ja vastapäätä tietä oli katunujakka. Hippasen jännitti lueskella katukylteistä et nyt ollaan Hackneyssä. Silti mulle tuli jotenkin maaginen olo kun käytiin vielä yhillä keikan jälkeen et mä mahdollisesti asun täällä joskus. Samanlainen hyvä fiilis mulle tuli kun kävin ekaa kertaa Angelissa ja tsadaa, täällähän mä nyt asun.

Kuvasin videopätkiä tuolta keikalta kans, mut en oo vielä keskinyt miten saisin ne postattua ilman hermoromahdusta.







Mutta siis se keikka! Tykkäsin ihan täpöllä. Ne alotti keikan akustisesti niin et se tyttö ja poika käveli toiselta puolen salia eli yleisön läpi lavalle, mikä oli musta tosi herttasta. Keikan aikana screenillä näkyi kaikki kasarileffat, ja vähän Elvistä, mikä oli hauskaa. Pääteltiin kämppisten kaa et noi tyttö ja poika on varmaan pari, ainakin ne tekee sitä, (huomaatteko oon siis oikeesti mennyt aika sokkona sinne vaa musiikin takia, en tiiä niistä mitään vielä, pakko heittäytyä google-sherlockiksi kohta)ja en ihmettele, se tyttö oli niin söötti ja ihana. No oli se poikakin mut se tyttö jotenkin oli niin härlig.

Spotifystä siis löytyy noitten eka levy. Mun lempparibiisi on Summer Camp, en löytänyt sit Youtubesta mut tässä vähän maistiaisia:





Uppooko? Täpöllä vai ei? :D
(Okei lupaan lopettaa ton täpöilyn.)

Ei kommentteja: