torstai 24. toukokuuta 2012

School's out for summer!

(Onkohan mitään kliseisempää otsikkoa tällasiin postauksiin? Annan virtuaali-yläfemman sille joka keksii että onko.)

Eilen klo 16:20 mun eka vuosi yliopistossa oli ohi. Dindindii! Eilen oli Quantitative Analysis -koe (eli se kauhisteltu tilastomatikka mikä ei sitten ollutkaan ihan kauheeta kuitenkaan) ja sen jälkeen palautin mun viimisen kurssityön, raportti aiheesta Primark ja etiikka.

Edellispäivänä palautin tokavikan kurssityön. Eikö olekin niin että tärkeintä on söpö kansikuva?


Mentiin tyttöjen kaa läheiseen puistoon juhlimaan. Niillä oli grilli mukana ja kaikkea.

Musta grillaus on parasta, ja piknikit myös. Ne myös ahdistaa mua ihan kauheesti. Kaupassa olin ihan paniikissa monta minuuttia et mitä mä ostan. Mä oon jotenkin tosi epäluova noissa tilanteissa, hirveet paineet. Ostin jonku kämäsen valmispastan, karkkia ja pienen sipsipussin.


Sitten toiset, luovemmat shoppailijat, ostaa patonkeja ja brietä ja raahaa mukaan vihanneksia ja tikkuja ja tekee kasviskebabeja, kun ite mussutat sitä tylsää pastaa. Mä en kestä! Hirvee piknik-kateus! Ens kerralla (kerroilla) ostan kyllä jotain kivaa ja ihanaa. Tää sama tapahtuu festareilla aina kans, kun Sanna ei osaa ostaa muuta kun niitä Saarioisten läpysköjä ja muilla on vaikka mitä. Täytyy varmaan alkaa kirjottaa listaa kaikista mahollisista piknik-eväistä ettei sit mee paniikkiin kun seuraavaks tulee tollanen ex tempore -piknik.


Oli tosi kiva ilta! Melko haikeeta kun noista tytöistä lähes kaikki palaa kotimaihinsa/-kaupunkeihinsa kesäks, ja meillä kolmella tänne jäävällä menee sitten duunit ristiin. Toivottavasti ehtis vähän hengailee yhessä kuitenki. Tää lukukausi on ollut jotenki niin mälsä kun ei olla oltu melkein missään samoilla kursseilla, ja jotenkin muutenkin ei oo hengailtu niin paljon mitä sillon syksyllä.

Muuten tää eka kouluvuosi on ollut melko jännittävä. Just nyt musta tuntuu vähän tyhjältä ja hölmistyneeltä, että tässäkö se oli? Kaks tällasta ajanpätkää enää eessä ja sit ollaan valmiita. Tuntuu et vuosi on mennyt tosi nopeesti. Toivottavasti tota kouluu on vähän enempi ens vuonna, tai jotenkin sillee ettei se tuntuis niin helpolta ja vähän läpihuutelulta. Hah, no nyt varmaan seuraavat kaks vuotta valitan että aiai kun on superrankkaa. Mut tottahan se on et tää eka vuosi meni aika paljon totuttelussa, siis se yliopistokin on suunniteltu niin et tässä nyt vuosi vähän harjotellaan et miten opiskellaan. Sit tää kevätkausi oli jotenkin rankka kun tiivis kaveriporukka syksyltä ei sit ollutkaan mikään match made in heaven, ja hyvien tyyppien kaa ei ollut hirveesti yhteisiä tunteja. Muutenkin, tai ehkä just noiden syiden takia, tää kevät oli paljon henkisesti rankempi mulle mitä syksy - ei ollut enää sitä uutuudenviehätystä vaan ihan normiarkea. Onneks mä (pääpiirteittäin) tykkään tästä normiarjesta.


Nyt mulla onkin sitten neljä kuukautta lomaa. Voi vittu. Mä en muutenkaan oo mikään kesäihminen, musta helle ja lämpö ja aurinko on tosi ahdistavaa. Oonkin yleensä kesällä (paitti sillon ku oon huppelissa terdellä) aina tosi kiukkunen. Nyt tää "loma" tarkottaa sitä et teen vaan pitkiä työpäiviä niin paljon ku pystyy. Ei innosta yhtään. Mieluummin mä olisin tuolla koulussa tänkin ajan, tekisin vähän mielenkiintosia kouluhommia sillon tällön ja muuten sit vaan, en tiiä, hengailisin. Nyt kesällä tulee muutenki eteen uuden kodin ettiminen joka ahdistaa tosi paljon. Voispa vaan pikakelata lokakuuhun. Onneks mulla on heinäkuussa kolmen viikon loma Suomessa, aattelen vaan sitä enkä sitä miten paljon palkkaa mä ton kolmen viikon ajalta missaan. Auuuuuh.

Oh well. Lähen nyt moikkaa yhtä pariisitarta johon tutustuin hostellissa sillon way back elokuussa, käydään vähän lounastelemassa kun kerrankin on vapaapäivä, ja jos en ihan väärin ennusta niin saatetaan ottaa yks kesäinen drinkki. Joku hyöty kesästäkin.






5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sori kun kommenttini ovat olleet poissa mut kokeita on ollut niin helevetisti (on vieläkin...). Mutta siis onnittelut vaan ekasta vuodesta, nauti nyt ehdottomasti siitä että tämä ei ollut mikään ylivaikea, kyllä se varmaan rankemmaksi muuttuu.

jos lukisit jotain piknik lehtiä ja nappaisit niistä jotain vinkkejä :D ainakin ottaisit mukaan sitä jotain vanukkaan tapaista mitä sä pistit mut maistamaan sillon kun oltiin lontoossa.

toi jäätelö kuvassa näyttää epäilyttävästi solerolta, jota olen koittanut etsiä varmaan koko tän kevään kaupoista.voihan nyyh :(

Milla~

Anonyymi kirjoitti...

Sit ku tuut tänne ni mennään grillaa! Vaik heti sit torstaina! Joo! Niin me tehdään! Ja älä stressaa, mama hoitaa ruuat :D

Kohta nähään!!!!!

L

Sanna kirjoitti...

Miltsu - Äh, koeviikot on kauheita, toivottavasti on menny hyvin - kohta sullakin ne jo loppuu ja voit lepäillä kesän ajan :) Tai no lepäillä ja lepäillä, toivottavasti siel kesäduunis on kivaa :) Mä oon tosiaa heinäkuus siellä mut ehitään me sit nähä viikonloppusin.
Se vaalee juttu oli creme bruleeta, kysyppä äipäältä josko Isolinnassa ois sitä kans! Se on kyl niiiii herkkua! Ja kyllä, toi on Soleroa, mmm. Sun täytyy tulla tänne ni vien sut solero-creme brulee -piknikille herkuttelemaan
<3

Lulu - JOO! JEE! Ainoo mistä oon vaativa ni se et tehään vegekebabeja. Omnomnom. Parast! Reilu kuukaus enää <333

Anonyymi kirjoitti...

Me mitään vegejä syödä! LIHAA :D

L

Sanna kirjoitti...

Lulu - Makkara on ookoo mut muuten mä haluun herkutella vaan kasvisvartailla, namnamnam. Onneks voidaan ostaa MOLEMPIA ni ei tartte riidellä :D