maanantai 6. helmikuuta 2012

Eroahdistus.

(Voisko joku muuten alkaa maksaa mulle palkkaa kaikista viesteistä ja meileistä mihin vastaan, ja kotitöistä ja yleisesti vaan kaikesta järkkäilystä ton koulun suhteen?)

Byäääh. Tässäpä teille ärsyttävä vinkumis-teinivalituspostaus! (Fear not, aattelin ajastaa kivempia juttuja loppuviikoks, ehkäpä yhden joka päivälle.)

Muru Suomesta oli vierailemassa monta päivää täällä, ja sitten se lähti tänään ja oon ihan sadface = :( Ois kauheesti valitettavaa ja analysoitavaa ja mun huoneessa ei ole ketään kuuntelemassa.

Muutenkin ihan outo olo. Semmonen vainoharhanen ja ylianalysoiva ja jotenkin ihan todellisuudesta irtaantunut. Näköjään tällanen fiilis tulee aina kun tuun Suomesta tai sitten joku vieras lähtee. Mälsä päivä.

Lisää mälsyyttä päivään toi koulu, joka alkoi taas tänään. Mulla oli joku ihan liian bisnes-painotteinen kurssi, enkä tuntenut sieltä ketään. Tulee varmaan jännää tehä sitten sitä ryhmätyötä mikä pitää vielä videoidakin.

Muutenkin mun lukkari näyttää ihan erilaiselta kuin mun kavereiden. Kiva sitten ku ei nää niitä ja ne unohtaa mut ja oon sit loppuvuodet ihan yksin jossain nurkassa ja mietin et montako päivää putkeen viittii postata blogiin vinkumisvalituksia.

Aamu muutenkin alkoi kivasti kun Facebookkiin oli postitettu joku antiikin Kreikan hieroglyfi. Eikun siis pelätyn ja kauhulla odotetun pakollisen matikkakurssin eka monisteläpyskä. Hyi vittu.

Ei kommentteja: