torstai 13. lokakuuta 2011

Eka lomapäivä!

Jee, hyvää lomaa mulle! Meen viikonlopuks Suomeen yhen murusen häihin, ja nään samalla toista murua joka on mun vakkariavec aina kaikissa häissä. Superjee!



Eilen loma alkoi tyylillä kun kämppiksen lapsuudenkaverin bändi esiinty täällä. Santiago Street Machine oli ihan superhyvä! Sellasta elektropoppia, nyt kun kuuntelen noita biisejä niin pakko sanoo et ne oli livenä huomattavasti parempia. Plus niillä oli kuuma rumpali, mikä ei ehkä tolta nettisivulta välity. Omnomnom. Etenkin toi Breaking bones on musta ihana.



Sitten jatkettii kämppis E:n kaa Big Chill Housen (muistan et mulla kesti eilen tosi kauan veskissä yrittää lukee niiden mainosta ja saada selvää tost nimestä) kattoterassille (voisin asuu kattoterassilla), juotiin kaljaa, vaihdettiin paikkaa Lexingtoniin, juotiin lisää kaljaa ja tutustuttiin uusiin kivoihin tyyppeihin. Mahti-ilta. Ja Mäkkärin kautta kotiin. Mulla on siellä jo ihan perustilaus (lohkoperunat, QuarterPounder ja nuggetit).





Tänään oonkin sit vaan hortoillut ympäri kämppää ja jättänyt tekemättä kaiken järkevän mitä olin aatellu tekeväni. About neljän tunnin päästä pitäis lähtee suunnistaa lentokentälle.



Ihanaa viikonloppua ♥

Ei kommentteja: