tiistai 20. maaliskuuta 2012

IMB osa 1: Nallukat.

Näiden kaa haluisin istua 30 vuoden päästä pubissa niin et oltais naimisissa oltu jo monta vuotta. Meillä ois oma lähipubi minne mentäis aina, katottais lauantaisin futista paikan päällä ja puolesta murahtelusta tietäis mitä ne ajattelee. Nää on niitä tyyppejä jotka pelastaa maailman. Mulla on joku karisma-kompleksi. Muutenkin mun miesmakua ehkä kuvailee eniten sana "nallukka".

Kiefer Sutherland


Ross Kemp


Michael Chiklis


James May (tää on näistä ehkä pahin - mun sydän särkyy joka kerta kun aattelen että ei oo mitenkään mahollista tavata nuorta Jamesia kolkyt vuotta sitten)


Charley Boorman

2 kommenttia:

Siiri kirjoitti...

mulle tuli nyt kommentointi into, siitä pahoittelut...mutta ! mä oon aina halunnu että kiefer olis mun isä ! jack & 24 COPY THAT ! hahah love it

Sanna kirjoitti...

Siiri - ei oo kuule yhtään ongelma tai pahottelimisen arvoinen asia :D Joo Kiifferi on ihana! Aattele miten hienoo kun sun iskä ois tollanen sankari. Tai no sittenhän elämä vois olla vähän vaarallista ku ois Siiri Bauer.