maanantai 26. syyskuuta 2011

Kun uni ei tule.

Möh. Mitä voi tehdä kun uni ei tule?

Okei, tän päivän tapahtuma eli eka koulupäivä saattoi vähän valvottaa, mutta oon muutenki joka päivä pyörinyt sängyssä eikä uni vaan tule. Eilen menin nukkumaan kybältä, vielä kaheltatoista vaan pyörin sängyssä ja stressasin. Heräsin puoli kolmelta, ihan sairaita painajaisia nähnyt muutaman tunnin, ja taas meni hetki että uni tuli.

Varmaan ois hyvä "puhdistaa" ajatukset niin ettei sängyssä alkais sitten ajattelemaan kaikkea mahollista, mut mä en osaa. Onks kellään mitään supervinkkejä?

Lähen nyt tästä sitten kohta kouluun. Hyvä tapa juhlistaa 22-vuotispäivää.

5 kommenttia:

Mirppu kirjoitti...

Hyvää synttäriä :) täällä odotellaan mielenkiinnolla raporttia ekasta koulupäivästä! :D

Hanna kirjoitti...

ei oo vinkkejä, mutta mulla oli just samanlainen yö viime yö

Riri kirjoitti...

lasket lampaita.mutta sitten ne eivät pääsekään hyppimään aidan yli vaan törmää siihen :O yksi kaksi...eikun sitten alkaa naurattaa :D vaikea sanoa kun mulle ei tota onkelmaa usein ole :/ toivottavasti ei jatku pitkään.

Riri kirjoitti...

ja onneks olkoon ^^

Sanna kirjoitti...

Mirppu - kiitos paljon! Oon vahingossa nuorentunut monta vuotta :)

Hanna - kakkaa. Luin joskus jostain et painajaiset johtuu huonosta omatunnosta, mut tsekkasin mieleni ja ihan puhtaalta näyttää. Toivottavasti nukutaan seuraavat yöt hyvemmin :)

Miltsu - Hahaha, noilla sun neuvoilla nauran aamuun asti pöljiä lampaita :D Kiitos onnitteluista <3