keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Totuus on paljastunut!

Apua! Ette kuulkaa usko mitä tänään on tapahtunut.

Oon aiemmin väittänyt olevani kehno kokki. Tänään kuitenkin tein au pair -äidin muinoisten keitosten inspiroimana ekaa kertaa tonnikala-vuohenjuustolasagnea. Se oli syötävää! Vähän paloi päältä, mutta yllättävän hyvää ekaksi kokeiluksi multa.

Eikä siinä vielä kaikki. Äsken kun pyörittiin kämppisten kanssa keittiössä, kävi ilmi että tuo kämppis A joka alunperin opetti mua käyttämään uunia (tai no ei sekään osannut niin yhessä käänneltiin kaikkia nappuloita), opetti mua VÄÄRIN! Mä oon käyttänyt koko ajan siis uunin grilli-toimintoa. Eipä ihme että grillattu lasagne on vähän kärtsähtänyt. Kämppis S sitten äidin kädestä annatti meille, onneks mulla on ihan hyvät syyt koska en oo asunut täällä kauaa - ja erityisen painavaa oli se että mun opit on kämppis A:lta.

Olen aivan ekstaasissa, mitä kaikkia mahdollisuuksia uunin oikea käyttäminen avaakaan!

Ei kommentteja: